i sälen

Resan hit gick bra, och förvånandsvärt snabbt! Fint väder i princip hela resan och inga problem att hitta.. Men när jag kom fram var det lite svårare och vädret blev piss! Svin kallt har det vart också, när jag kom fram fick jag börja med att bära upp all min packning för en liten jävla trappa, eller a den var smal men lång och brant, när jag gjort det och bärt in dom i vårt minimala rum får jag inte upp ena väskan.. bra början liksom! sen gick jag iallafall ner till jobbet och bekantade mig där och det verkar jätte mysigt. Dock går resturangen väldigt mycket up på skaldjur, vilket jag inte gillar.. hehe får vll gå iallafall! Sen har jag vart en sväng till sälenbyn och så.. På kvällen bastade jag och emma. När jag kom utspringandes för att slänga mig i snön, skrek och hade mig stod min chef utanför! haha bra första intryck sanna!! Imorgon ska vi ha frukost på jobbet sen lite oliak möten sen ska jag jobba! får se hur det går.. ville bara säga att allt gått bra och nu ligger jag i sängen för att sova min första natt i denna vingliga våningssäng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0