back in school

Idag kändes det som att jag var tillbaka i skolan igen ett tag, hade ju risk ettan idag och det var nästan exakt som första dagen i en ny klass! Förutom att jag aldrig kommer träfaf människorna igen. Men kursen var faktikst helt ok, och gick jä'vligt fort för att vara 3,5 timmar! Nu har jag bara halkbana, uppkörning och teoriprov kvar.. Och lära mig teorin och lära mig köra kanske! haha

Annars idag har jag vart i bowlingen i väntan på att min morfar skulle bli klar hos läkaren så ja kunde åka dit och plugga teori, sen tränade jag med anton och carro och sen kolla ja på guif  hos anton. Jävla PISS SKIT alltså!! Kunde dom inte kastat en boll hårt som fan i målvaktens huvud eller något?? Jag skulle gjort det!!!


Haha jag gillar bilden! Vi kommer till harrys och det är världens kö, jag och hanna är påväg bak men anton och carro stannar och ropar dit oss, så hoppar vi in typ där dom står, fast vi kännde visst inte dom som stod där, man får väll vara smart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0