lancome

Hej och godmorgon! Igår kväll var jag så trött så jag somnade tidigt vilket betyder att jag är så skönt utvilad idag.. längesen jag kände mig såhär pigg på morgonen! Vi åt ju på Grappa igår med familjen fr att fira fia, det var himla trevligt och fatastisk god mat.. som vanligt! Idag är det jobb hela dagen som gäller! Jag tänkte passa på att tipsa om en mascara jag köpte förra veckan.. haha jag ville inte tipsa om den tidigare för skulle ge en till syrran i present och hon kanske skulel fått för sig att springa och köpa en om ja tipsat om den! Men den heter iallafall Lancome L'extreme och är super bra! Om ni som jag älskade maybelline define-a-lash så kommer ni garanterat gilla den här.. om inte ni använde den så är den här värd att prova iallafall.. Lancome har olika mascaror för olika fransar.. den här passar mih bäst då den separerar fransarna.. för dom som vill ha volym eller längre franasar finns det med.. Jaja nu ska ja kila iväg till jobbet :) ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0