Love and other drugs

hejhej, eftersom jag inte mådde så bra igår satte jag på en film, jag såg love and other drugs och den var grym!! Så sjukt snygg kille som man bara vill ha och a bra film helt enkelt, ett tips.. SE DEN! Idag har jag jobbat och det har vart sjukt dött, sen skulle jag träna men blev inte så, men jag har däremot handlat och hittat mitt favorit ica  här i sälen. Ica toppen, om har verkligen allt! Eftersom filmen var så bra igår ska jag kolla på den idag igen med emmsi..  Puss och godnattt på er!!


Kommentarer
Postat av: sofia

haha gör du fortfarande som vi gjorde när vi var små, kollade på en ny bra film flera gånger under samma vecka;)

2011-03-22 @ 07:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0