Innebandy

Alltså jag är arg, besviken och irriterad!! Än så länge har vi inget lag till nästa år.. Torshälla har inget damlag! Och vi måste skaffa ett till den sista maj annars får vi inte vara med i serien. Det här suger hårt just nu.. och jag vet inte vad jag kan göra, vi är änsålänge 7 klara spelare tydligen. 7 STYCKEN! det kommer vi himla långt med.

Om vi inte har något lag till nästa säsong vet jag faktiskt inte vad jag gör, jag vill ju spela, jag älskar sporten, jag älskar gemenskapen i ett lag!! Utan innebandyn i mitt liv skulle jag nog ha jävligt tråkigt. så om nån råkar klicka sig in här och bor i tuna eller närheten och vill spela innbandy GÖRT!! vi behöver allt vi kan få...

JAG VILL SPELA!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

börja i något annat lag

2010-05-27 @ 11:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0