Oboy

Tjenare nu sitter jag här med mitt obligatoriska dagen efter glas oboy och kollar omkring.. hade en as rolig kväll igår med massa dans med mina vänner! har inte kollat igenom min kamera än men bilder fårn kvällen kanske kommer senare!

Först var jag ju och firade angelica, som förövrigt fyller år idag, SÅ GRATTIS SOM FAN PÅ HENNE. Det var trevligt och jag fick löära känna lite nytt folk, men sedan drog jag därifrån vid 10 ( jag firar angelica med en kväll på grappa sen istället) hem till emmet där festen var i full gång!

haha jag måste bara säga att taxichafören som skjutsade mig till skickade sms till mig efter och skrev att jag kunde ringa det nr (hans mob nr) om jag ville ha billigare taxi!? kul sak!

På fötterna hade jag mina nya skor från dins ko som jag köpte igår i all hast när jag inså att jag inte hade några skor som passade min klänning och dom kan jag verkligen rekomendera!! dom skönaste skorna jag har haft, jag hade inte ett dugg ont i fötterna efter en hel kväll!!


Bra skor!!!!


Kommentarer
Postat av: pine

det var ju det jag sa, bästa skorna ever ;)

2010-03-21 @ 15:56:28
URL: http://pinepe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0