Huset och lite annat

hej hej, hoppas allt är bra med alla er därhemma 😊 här är allt iallafall bra! Vi har börjat jobba och kommit in i det här ganska bra faktiskt 😃 vi börjar få lite struktur i vardagen igen 😊 och det ät så skönt att bo själva i en stuga och slippa dela hem med massor av andra! Ha ett eget kök och badrum! Vi har tillopp med fixat en Wall-in-closet. Haha eller nästan iallafall jag och pine sover i samma rum, samma däng faktiskt och har ett rum åt kläder och sånt 😊 här är lite bilder från huset 😊 
 
Sista bilden är tagen från våran altan! Så man kunde inte önska sig en bättre utsikt! Jag har kommit igång med träningen också, dock inte fått mitt gymkort än, men tränat på ändå! Vi går ut och går på morgon promenad varje morgon, sen hat jag vart ute och sprungit, och kört trappintervaller i världens bästa trapp intervall trappor 😃 idag slutar jag och pine samtidigt så vi ska gå på rn liten tur ikväll tänkte vi 😊 
 
 
 
Nu ska jag snart börja jobba 😊 vi hör 😃💋👋🏻
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0