We do what we want, and as soon as it's done We just DO IT AGAIN

Howdy!! Asså vilken underbar dag jag haft asså! eller a underbar och underbar, men helt jätte bra iallafall! Inget att klagfa på liksom.. Började dagen med en promenad, åh så glad igen när ja börjat gått.. asså påriktigt så har ja en såå mycket bättre dag om ja får gå min promenad på morgonen.. det är vetenskapligt bevisat.. hos mig :P Sen efter frukost gick ja t och sprang, asså sååååå skönt, och såå fint väder.. sen jobbade jag 11-18 och så han jag med en liten kvällspromenad innan ha skulle skypa med syrran. Hunnit med så mycket bra saker idag!! Klapp på axeln, " bra jobbat Sanna, KBK!!!"
 
Annars finns de inte så mycket att säga, livet rullar på och jag mår bra.. I keep on liksom! Saker och ting börjar falla på plats nu och ja ser fram emot en nystart på allt helt enkelt. Jag ska bli starkare som person, både ppsykiskt och fysiskt, och jag ska börja lyssna på mig själv och min kropp mycket mera, de här kommer inte va nått som händer över en natt utan ja satsar på små steg i taget, bara de fortsätter med framsteg och inte baksteg. Jaja, nu ska ja sova.. Här är lite pics från min kvällsprommis :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0