hurt me bad, But still I'll raise the flag

Trött, tröttare, tröttast!! Eller trött, tröttare Sanna kanske man ska säga. Vi öppnade ju olebuda igår, och herrejävlar vilken öppning.. Visste inte ens att så mycket folk befann sig i geiranger just nu!? haha kul var det iallafall, men kom inte därifrån först vid 3 inatt, och så på jobb kl 9 idag igen. Och jobbat hela dagen, så nu när jag slutade så känner ja verkligen att jag lever.. Vill typ sova nu!! Men först ska ja skypa med syrran!:)
 
Hoppas alla hade en trevlig valborg! Och att ni festade på som norrmännen tydligen gör!:P De va desto mindre folk på öppningen av cafet idag, kan tänka mig att hela geirnager befolkning låg och va bakis! haha skönt det iallafall, då kom ja hem skapligt, påvägen hem så gick vi på en ny "forsgång" som dom byggt här längst forsen. Den är egentligen inte klar, men vi klättarde lite över staket och så så de gick bra ändå. Himla fint va de iallafall, man har aldrig sett forsen från den sidan förr. Ett bra iniativ av Geirangers.. dom som nu bestämt sig för att bygga den tycker jag :)
 
Nej nu ska ja nog fixa mig för sängen innan ja ska snacka med syrran, så ja kan gå dirr i säng efter :)
KBKa massa!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0