one day..

Hej, vad kul att se att ni fortfarande är några stycken som kollar in här varje dag trots att jag inte skriver så mycket! Här har ni iallafall ett inlägg att läsa. Som jag skrivit tidigare så är mitt liv verkligen som en berg och dalbana just nu, och tyvärr så har jag väll mest befunnit mig nere i dalarna då. Inget jag vill gå in nått djupare i förutom att jag kämpar på som jag ska. Imorgon så tar jag mitt pick och pack och drar till Norge, personligen så har jag kännt väldigt delade meningar om det, men just nu känns allt jätte bra och det ska bli jätte kul att åka iväg, för andra del så är de också rätt delade meningar om jag ska åka eller inte. Men jag ser iallafall bara det possetiva i det, jag vet att det kommer vara hårt och tufft med, men vafan om man inte provar så vet man ju inte, inte sant? Det är ju inte hela världen om jag får åka hem igen om jag inte är redo. Vilket jag tror att jag är! Jag ser fram emot att börja jobba igen, och kommer nog där redan börja må lite bättre. Jag menar jag känner mig inte som mig själv när jag inte jobbar, för jobb är en sån himla stor del av mitt liv, jag har aldrig klarat att vara utan jobb speciellt länge, och jag har alltid klättrat på väggarna när jag vart ledig. Men där är nått jag måste jobba med i sommar, inte jobba lika mycket, och vila när man är ledig. Nu ligger jag i sängen och mår lite som man brukar göra dan innna en sån här dag, jag har nog inte fattat själv att jag åker redan imorgon, jag menar.. jag kom ju hem nyligen. Vi kommer åka piss tidigt iallafall, och en hel dag i bilen väntas! Haha och min packning? Ni kan nog aldrig gissa hur mycket jag har med mig.. haha dom kommer nog tro att jag är knäpp när jag kommer dit.. Kaffemaskin, stavmixer, koppar, frukostskålar, mat till en hel arme, tavlor, burkar... you name it. Men man måste ju trivas eller hur ;)? I Norge så kommer jag börja skriva lite mer här igen.. så då kommer det hända mer saker här igen, och jag kommer skriva om annat än bara hur dåligt jag mår också! haha för det kan tom jag säga att jag inte skulle tycka vara kul att läsa om..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0