Norge

Hallå mina vänner! Dags att gå in och skriva här igen kanske.. Jag är nu framme i Norge, eller jag kom fram i fredags men har nu landat ordentligt och gjort mig hemmastadd, Vädret bjöd på strålande sol hela helgen, och jag tror aldirg jag upplevt så många fina dagar i rad här i Geirnager.. men nu är skitvädret tillbaka och det har renat hela dagen. Tro det eller ej så snöar det faktiskt nu. Bergstopparna är helt klädda i snö. Poor me! Här har iallafall inte säsongen dragit igång ritkigt ordentligt än, så det är väldigt tyst och stilla här änsålänge. Jag jobbade på min resturang i helgen och det gick bra! Men den har inte öppet nu i veckodagarna så då har jag lärts upp i cafet. Imorgon har jag min första lediga dag och då får jag se vad jag gör.. hade tänkt att gå på tur, men bli rnog inte så med tanke på all snö. 
 
Annars då? Jo allt rullar på, ni kommer nu kunna läsa lite mer om mig här, då jag känner mig stabil nog att börja mer och mer leva mitt gamla liv igen. Mitt liv innan jag blev sjuk såklart. Jag har nu börjar lite smått med träning igen, just nu ifortm av PW's på morgonen, jag har haft träningsförbud nu detta år, men nu känner jag mig redo att börja ta tag i det igen, så då kommer jag försöka att motivera och insperera folk här på bloggen igen. Och såklart skriva om hur jag har det i vårat kära grannland. Min status just nu är iallafal helt ok, har precis blivit av med det mesta av träningsverken jag fått av mina första dagar här. Ni förstår att det är ganska mycket backar här, och dom dödar ens rumpa kan jag lova. Så detta kommer bli en riktigt BUT-KILLER sommar! Så nu mina vänner, nu ska jag börja jobba på en stark, vältränad och frisk kropp!! Hoppas ni är med mig:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0