Norge - Will you still love me

Vilken dag det har vart idag då! Idag har man fått smaka på hur det kommer vara senare i sommar, full rulians hela dagen på cafet. Jag kom inte därfrån först 8 på kvällen, och vi stänger vanligtvis kl 5!! Så det blev en liten längre dag idag. Annars har allt gått bra. Nu är jag hemma och ska snart sova, jobbar på naustkroa imorgon! Resturangen jag har jobbat på de andra åren, är lite nervös för jag öppnar själv och har inte jobbar där på 2 år. Men det ska nog inte vara några problem. Vädret fortsätter vara bra, förutom idag när jag gick hem från jobbet, då började det regna! Men nu har det slutat igen. haha det är ju typsikt!
 
Idag påväg hem från jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0