Norge - sunday

Halloj, börjar jobba kl 1 idag också så har hunnit med att fixa och dona lite här på morgonen. Gårdagen bjöd iallafall på himla fint väder, men inte en ända kotte i hela staden.. typ! Dödare än dödast skulle jag nog kalla det. På hela dagen igår så hade jag 4 sällsap, varav 2 av dom bara drack och ett av dom var min chef med familj, så summan av kardemumman så hade jag ett bord som åt.. och dom åt bara förrätt för dom skulle vidare och äta middag sen! Idag är det söndag, och jag hoppas på lite mer folk idag. Söndagar brukar vara lite av normännes failjedag så förhoppningsvis så har jag lite mer att göra. Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en fin helg!
 
Här stod jag stora delen av dagen och hälsade på de få folk som gick förbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0