Norge - lose myself

 woke up with the sun,
Thought of all of the people, places and things I’ve loved.
 
Godmorgon! Jag tror jag har börjat min morgon på bästa tänkbara sätt. En morgon promenad i det underbart fina vädret, jag har fortfarande svårt att acceptera att vädret är s bra här så jag tar på mig allt för mycket kläder varje morgon! Svettigt värre kom jag tillbaka hem, strech och frukost ute i solen! Låter underbart va? Nu är jag redo för allt vad dagen har att erbjuda! Hoppas alla får en fin dag :) ♥
 

Kommentarer
Postat av: sue

Ohh så skönt du verkar ha det!!!Här är vädret lite si så...Ha så bra <3 Kram

Svar: saknar dig mami<3
Sanna Eriksson

2013-05-29 @ 17:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0