Norge - fri dag

Goddag! Idag har jag haft min första lediga dag sen jag kom, är egentligen inte ett big fan av lediga dagar då jag hällre gör nått vettigare.. som att jobba tex! Men jag har fått lite gjort idag iallafall. Började dagen med morgon promenad i solen, bra start helt enkelt! Efter det så har jag fått lite fröknäcken bakade ( och ätna ) hade nästan glömt bort hur goda dom var! Jag har fått lite mat lagad, så ja kan ha till matlådor, jag har vart en svängg och hanldat och hunnit med en till promenad. Nu har jag ännu mer knäckebrön i ugnen och ska strax laga yttligare lite mer mat! Lika bra att passa på när man är ledig. Imorgon jobbar jag på cafet igen, men ihelgen sen kommer jag jobba på min resturang som vanligt! Annars finns det inte så mycket mer att förtälla här från mig. Hoppas allt är bra med er därhemma!:)
 
Bilder från imorse, bor jag inte vackert så säg:)?

Kommentarer
Postat av: Mammis

Man kan njuta på sin lediga dag =) Inga måsten inga tider att passa,jag var ledig i måndags gjorde minsta möjliga...så skönt!!!!Kramiz

Svar: jag önskar att jag kunde slappna av lika mycket som dig när jag är ledig mamma <3
Sanna Eriksson

2013-05-24 @ 05:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0