Norge - butkiller

Godkväll mina kära vänner. Vädret fortsätter att vara underbart vackert här, och jag är ritkig förvånad! Lite regn kom det idag, men då jobbade jag så det gjorde inte mig så mycket.. Ikväll hade vi en liten girle night här med vi tjejer som jobbar tillsammans, vi satt ute i solen och kosade oss och åt taco! Nu har jag ledigt 2 dagar i rad och jag ska nog föröska gå på nån liten tur, så då åker nog kameran med så kan jag ta lite fina bilder här! Annars händer det inte så mycket.. igår jobbade jag 13-01.. och det var inte så mycket mer livat än i söndags.. kan inte säsongen bara dra igång typ.. NU!!! Men här mina vänner, här ska ni få se våran butkiller backe, den kommer ungefär halvvägs uppför, och sen så fortsätter det uppför efter den här, så ja jag kommer ha en läcker häck efter den här sommaren:D
 
såhär glad blir man när man är uppe!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0