Hawaii - trouble in paradise

Hör och häpna mina vänner, men nu kommer mer eller mindre det första inlägget som inte handlar om hur underbart och fantastiskt det är här. För som jag sagt så skulle jag ljuga om jag sa att jag mådde på topp hela tiden och allting här är bara så bra att ordet dåligt finns inte ens på världskartan. Den här dagen skulle jag lika gärna vilja stryka från almenackan, glömma och gå vidare! Jag önskar verkligen att jag kunde skriva att allting är toppen och att inga problem existerade, men tyvärr är inte fallet så. Ens problem försvinner inte av att man åker iväg till ett underbart ställe,. Så då kommer tyvärr vissa dagar som allting rent ut sagt känns skit. Ändå så är jag glad att vara här, för jag menar man mår ju alltid lite bättre av fina soliga ställen, så det var vad jag gjorde idag.. gick ut och gick i det fina vädret för att rensa mitt huvud. Men jag blir så besviken på mig själv, jag gör saker som jag vet att jag inte får, och det är jag som är problemet till nära sånna här "down" dagar kommer. Och jag gör det bara svårare och svårare för  mig själv. Nej innan jag får ner alla andra i en dålig stämning så slutar jag nog här, men här ser ni its even trouble in paradise!!
 
Dagen började iallafall bra med kaffe i solen
dagen började gå ut för, så försökte komma i kapp med en stund i solen

Kommentarer
Postat av: Johanna❤

❤Du är stark min fina

Svar: tack älskade du! tyvärr så känner jag mig inte så stark alltid :(<3
Sanna Eriksson

2013-03-08 @ 16:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0