Hawaii - time of my life

Då har yttligare en dag gått här i mitt lilla paradis. Tiden går så sjukt fort, imorgon är det redan torsdag, sista skoldagen denna vecka.. Idag så har jag vart på hawaii i 2 hela veckor, och på fredag har jag varit borta exakt 1 månad! Hur sjukt låter inte det liksom? 1 / 3 av min resa.. WOW. 
 
Idag iallafall så har jag gått i skolan, som vanligt! Legat nere och solat vid poolen, som vanligt! Och även vart i parken en sväng, vilket är vanligt, men kanske inte lika vanligt. Sen så har vi vart ute och ätit hela gänget nu på kvällen. Riktigt mysigt faktiskt, jag år en fantastiskt god ceasar sallad med lax jummie jummie in my tommy!
 
Tack så mycket för kommentarerna, det värmer att ni tycker det är kul att läsa vad jag gör! Och det är alltid kul med lite kommentarer, så fortsätt gärna med det :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0