hawaii - miss day

hej bloggisen, haha vad är det där? bloggisen? varför skriver jag så egentligen? Men tro det eller ej, så är det alltid skitsvårt att veta hur man ska starta sitt blogginlägg, så bloggisen får duga bra :) Idag har det vari fint väder i princip hela dagen! Så jag har tillbringat nästan hela min dag ute. Så skönt! önskar verkligen att vädret kunde vara såhär bra jämt! Annars idag så har min dag bestått av mycket saknad! Jag saknar min familj, och alla där hemma, jag saknar mitt gamla jag, jag saknar svensk mat, jag saknar min lägenhet.. men mest av allt så är det min familj jag saknar såklart! Och jag hur jag brukade vara.. ja en allmän saknar dag helt enkelt, men tiden kommer gå fort och rätt som det är så kommer jag att vara hemma.. och tro mig jag njuter av varenda minut här, och trivs jätte bra! Men ibland är man tillåten att sakna!
 

Kommentarer
Postat av: Mammiz

Vi saknar dig oxå!!!!Men snart är du hemma som en virvelvind =)Ta vara på dagarna i paradiset....Du får nog av allt här hemma sen.Kram

Svar: tack mammie!! SAKNAR ER <3
Sanna Eriksson

2013-03-27 @ 16:16:16
Postat av: josephine

Saknar dig vännen! Men som du skrev, njut av paradiset nu. Så kommer du hem lagom till våren och uteserveringarna ;)PUSS <3

Svar: Ja och om vi ska ut och mysa då :D <3
Sanna Eriksson

2013-03-27 @ 16:20:52
Postat av: Syster

Miss you baby sis❤

Svar: SAKNAR DIG <3
Sanna Eriksson

2013-03-27 @ 20:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0