Hawaii - another day

Hallå hallå. Har alla där hemma setat bänkade framför mellon nu? Var det rätt låt som vann!? tell me... Min kära syster var och såg finalen, så hoppas att ni hade det super kul! Hoppas alla andra av er fina vänner också haft en kul helg! Idag så åkte vi iallafall till Nordkusten, en väldigt lång bussresa och halvant väder när vi kom fram resulterade i inte den bästa dagen. Det var hur som hällst kul att se en annan del av ön, det kändes verkligen som ett helt annat ställe än här, mer lantigt om ni förstår! Tog tyvärr inte så många bilder idag då jag inte mått helt på topp, och inte kännt mig som mig själv.. så kameran blev lite bortglömd idag. Jag såg iallafall en livs levande vild sköldpadda, som var sjukt stor! Den tog jag kort på men har inte orkat lägga in bilderna från dagen på datorn än.. Här är iallafall jag när jag var påväg för att handla mat tidigare idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0