Hawaii - all alone

Hej på er, ni undrar säkert hur min första dag själv har gått...? Jo det har vart ensamt... haha no shit tänker ni då? Men jag som inte är van att vara ensam, och speciellt inte efter de här veckorna som man haft folk så nära inpå sig hela tiden! Men den har gått bra, började dagen vid poolen, sen efter lunch förflyttade jag mig till stranden, så kom det oroväckande mörka moln så jag börjae gå tillbaka.. och det var helt rätt gjort för helt plötsligt så började det regna! Jag b eslutade då mig för att åka till ett stort supermarket för att handla på mig mat till veckan.. och det var verkligen stort! Jätte stort till och med, och jag hade ingen koll på nånting, jag hatar att handla i affärer jag inte hittar i.. tacka vet jag ICA maxi liksom. Sen lagade jag lite mat här hemma, ibland kan även jag! Efter maten gick jag ner till poolen och simmade runt lite, faktiskt första gången jag badar i poolen sen jag kom hit, jag brukar bara ligga vid den och sola men nu fick jag inviga ett bad. Nu sitter jag och väntar på att kl kan bli såpass mycket så man kan lägga sig, så hoppas jag på bättre tur med vädret imorgon!:)
 
Våran pool är såfin på kvällarna då den skiftar i olika färger! blått-grönt-gult-lila
Jag ber också om ursökt att jag inte kommer lägga in så mycket bilder den kommande veckan då jag är själv och har inte lika mycket hjälp att ta bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0