Norge - workaholic

Hua, man kan nog säga att gamla Sanna är tillbaka för ett litet tag. Har lyckats jobba 29 h på 2 dygn! Inte illa pinkat må jag säga, och jag orkar fortfarande! I fredgas så jobbade jag först dag, sen var det fredagsdisco på kvällen, med soppsäcks tema, och jag trodde aldirg att man kunde vara så kreaktiv som folk faktiskt var!! Och endel var bara..... fula! Haha Igår så kom jag in till 12 och städade efter gårdagsens festligheter, hade i princip tom restayrang fram till kl 7, då BOM! Nej ett stort sällskap ( firmafest) som var väldigt krävande plus lite småbord gjorde så ja inte fick en lugn stund fram till 1 på natten, Jag har dessutom lyckars haft sönder min laddare till min mobil.. igen(!) så mobillös gick jag och la mig och var orolig att jag inte skulel vakna itid idag, och orolig sanna = lika med dålig sömn, så nog kom jag upp i tid allt! Lyckan av att vakna till ett alldeles grått och regnigt geiranger är så stor.. skämt åsido, en blöt promenad senare en stor kopp te och lite frulle ska ja nu fixa ordning mig för ännu en dags jobb. Tror inte riktigt det blir lika busy som igår, men skulle va kul med lite att göra iallafall. Hoppas allt är bra med er därhemma!! nu ska ja Workie workie
 
Eftersom jag inte har nån mobil för tillfälllet får en gammal bild representera mitt mående. Känner mig glad, trots vädret.. jag älskar faktikst mitt jobb:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0