Norge - topptur

O-M-G!! jag säger bara oh my god vilken känsla! Vilken frihet och vad avkopplande det var! Självklart också väldigt väldigt jobbigt! Jobbigare än vad jag trodde faktiskt, och hårdare. Jag har pulsat i snö, och hoppat över forsar, gått i världens backar och klättrat över stenar, även hamnat på rumpan några gånger idag. Men vilken känlsa altså, så mäktigt och så häftigt. Att gå 1413 meter över havet och stå å toppen och titta ut över landskapet var bland det coolaste jag vart med om, en liten picnic på toppen där det öven började snöa, om det var kallt? SVINKALLT! Jag tror nog aldrig att kaffe har smakat så bra som då. Lite mer än 6 timmar allt som allt vra vi borta. Vädret var inte riktigt med oss i dag, men äh lite regn har väll ingen dött av! Jag ångrar absolut inte att jag gjorde det här, och jag kommer alltid minnas den här dagen som dagen då jag bessteg ett berg.. för första gången!! SÅ NAJS!!
Vårat mål
 
Storsäterforsen, när man går under ett vattenfall och fika uppe på toppen
Vandring i snö
På toppen!
Picnicpaus
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0