Norge - this is beautiful

Börjar 5 idag också, så det har inneburit mer promenader. Kom hem ganska sent inatt, så jag sov ut lite imorse.. hör och häpna, ända till kl 9! Längre kunde jag inte ligga kvar innan jag fick spring i benen och gav mig ut på min morgon promenad. Efter det så har jag vart iväg mot homlong, det är så himla vackert där borta och jag kommer nog aldrig få nog av det stället. Har skypat med mamma och pappa nu, dom åker utomlands imorgon och jag kommer inte kunna prata med dom på 2 veckor!!! Men efter det så kommer dom hit till mig och jag längtar längtar längtar!! Nu ska ja springa ner på jobbet, här ör lite bilder från dagen :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0