Norge -These will be the years

Jag vet att jag skrev förra året att det året skulle bli ett bra år, tom det bästa! och jag kan inte sticka under kanten att jag hade ett väldigt bra år, eller jag tyckte att jag hade ett bra år iallafall, finns det en skillnad där? Året slutade hur som hällst inte bra, så nu gör jag ett nytt försök med att ha ett bra år, och jag ska göra allt för att det ska bli det bästa. Med några erfarenheter rikare ifrån förra året så är jag på god väg att få ett väldigt bra år. Och jag känner det på mig att det här är början på ett bra liv! Jaja massa svammel från min sida såhär på morgonen, har vart ute och gått idag, dagens status är väldigt molnigt, och delvis regn, kallt och jävligt.. Men dagens mående kanske ni märker är förväntansfull och glad! I feel good :)
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

<3 Fortsätt så <3 Saknar dig,kommer snart o hälsar på <3 kramizzz

Svar: saknar dig med mamsen <3
Sanna Eriksson

2013-06-05 @ 16:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0