Norge - queen elizabeth

Hejsan, idag skulle vara min lediga dag, min först lediga dag på 2 veckor, men vet ni vad jag ska göra? Det vet ni nog alla vid det här laget... jobba! Och jag kan tänka mig att ni inte är förvånade häller, den work-a-holic som jag är. Igår började det en ny kille hos mig på resturangen, så jag ska lära upp han idag också. Jag börjar inte först 5 så på så sätt så kan man ju säga att jag är ledig ändå! Har hunnit med massa denna morgon. Städat vart ute och gått, bakat fröknäcken, nu ska ja ut på ännu en promenad och kolla lite saker här i byn, man får bara inte nog av detta ställe, om jag inte skulle jobbat skulle jag nog faktiskt gått hela dagarna!
 
Igår låg förövrigt Queen elizabeth inne i fjorden, det är som en efterföljare av Queen Mary och den bruka komma in här några gånger per sommar. Queen Mary brukar komma in 2! Båda skeppen är från ca 2a världskriget om jag inte har helt fel, och jag skulle absolut inte ha nått emot att gå på en av dom båtarna och se hur dom är, lär ju vara lite skillnad än viking line båtarna liksom! höhö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0