Norge - På tur

Hallå hallå, idag börjar jag inte först åtta, så i mina ögon har jag vart ledig! Dagen har spenderats på bästa tänkbara sätt.. gått,gått och gått! Och städat och bakat mer knäckebröd! Inte dåligt. Min absolut bästa promenad idag var den som var upp till lösta, en liten och lagom tur som man kan gå. Men så himla vackert.. jag skäms nästan över att det här är min tredje sommar här, men första gången jag någonsin var där. Och vet ni vad jag mötte där uppe? Ett himla trevligt engelskt par, i 70-års åldern!!! Så facinerade att dom hade gått ända den biten upp, visst det är inte värsta jobbiga turen, men tänk att dom var 70 år. Och då kan jag säga att vägen var ganska dålig på vissa ställen då man fick klättra upp för stenar och hålla i ett rep typ! Sån ska jag också vara när jag är 70!!! Börjar soms agt jobba nu kl 8, först litei resturangen sen jobbar jag fredags disco ikväll. Ha en fin helg hemma allesammans :) PUSSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0