Norge - love will take you

Hej alla vänner! Hoppas ni alla haft en super bra valborg! Det ser så ut på alla statusuppdateringar iallafall. Jag vet att jag förra året bestämde mig för att denna midsommar ska jag fira midsommar påriktigt, och inte jobba.. så ble inte riktigt fallet för jag åkte hit till Norge och här är jag för att jobba, så det blev ännu en midsommar för mig då jag jobbade. Men det var kul det med. Men nästa år mina vänner, då ska jag göra allt för att försöka fira en riktig svenk midsommar med allt som hör till! Vädret här är inte så jätte bra, det regnar mest hela tiden, men vet ni vad? Jag hänger inte läpp för det. Idag när jag var ute och gick så gick jag bara och njöt av hur underbart och vackert det är här ändå. Regnet har sin charm det med, och jag kunde inte annat än att bara gå och le för mig själv. ( Och åt alla turister som sitter på bussarna och vinkar åt mig närdom åker förbi ). Nu ska jag börja jobba kl 5 så jobbar jag hela kvällen idag igen,blir inte liak sent som igår iallafall! Ha en fortsatt trevlig midsommar helg alla!!!
 
( skulle ha postats igår men något blev fel ) 
 

Kommentarer
Postat av: sofia

Haha valborg:) Du menar midsommar va? Virr-panna;)Saknar dig<3

Svar: hahah oj!!! så det kan gå!! saknar dig med<3
Sanna Eriksson

2013-06-24 @ 21:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0