Norge - jag lever

Godkväll! Jag ville bara meddela att jag fortfarande lever, men nog tog toppturen lite på min kropp må ni tro. Jag har faktiskt känt mig rätt så seg de senaste dagarna, Vilket inte alls är jätte vanligt för mig. Men nu börjar jag bli som vanligt igen! Har jobbat från 10-10 idag, och känner mig faktiskt rätt så fräsch nu också.. Imorgon är det midsommar.. jag ska jobba.. vilken surprise va? Men jag börjar inte först kl 5 så jag har hela dagen på mig att göra annat.Funderar på vart jag vill gå härnäst.. Jag börjar sent hela helgen.. så jag har massa tid att se fina ställen :D LUCKY ME!!!!
 

Idag gick mami och papi på semester!!! HOPPAS NI FÅR EN FIN SEMESTER ÄLSKADE NI!! Det betyder att ni snart kommer hit till mig!!:DGLAD TJEJ HEJ!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0