norge - it's a new day

Godmorgon, idag känner jag mig genast mycket gladare. Började dagen med min promenad utan regn denna dag, bra start! Jag har massa med mål med denna vecka och ser fram emot vad denna vecka har att erbjuda! Frukosten är i magen och jag ska snart pallr amig ner mot jobbet. Idag är en bra dag det känner jag. Ingenting kan förstöra den.. inte ens några japaner som ber mig ta kort på dom när jag är ute och går.... trots att dom har typ 20 andra japaner i deras grupp.. Typ ser jag ut som en fotograf eller? haha nej inte ens dom kan förstöa min dag!
Its a new dawn, its a new day, its a new life for me
AND I'M FEELING GOOD
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanon fortsätt så <3 Kramar från oss

Svar: love you<3
Sanna Eriksson

2013-06-03 @ 16:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0