Norge - in the sun

Hallå hallå, här sitter jag i solen och dricker te! Hur skönt som hällst faktiskt! Dagen idag har gått bra, och solen har vart framme hela dagen. Jag har precis skypat med hemmet! Kan knappt vänta tills som kommer hit till mig och hälsar på! Ska bli så otroligt kul. Jag är väldigt hemmakär av mig om ni inte har märkt det. Imorgon kan det bli väldigt busy då de kommer in över 8000 männiksor med båt. Eller rättare sagt 4 båtar. Nu ska vi snart ha husmöte här, regler ska sättas om lite allt möjligt. Sen blir det sängen för mig för som sagt, imorgon kan nog bli en tuff dag! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det är BRA att gråta ut :) Heter Ceciliarosell på instagram :)

Svar: tack =)
Sanna Eriksson

2013-06-12 @ 10:08:07
URL: http://vagenupp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0