Norge - Good day

Hej hopP! Vet ni vad? Jag hade rätt! Det här har varit en bra dag! EN alldeles utmärkt dag faktiskt. Såhär vill jag att alla dagar ska vara. Visst vi har haft väldigt irriterande och jobbiga kunder idag, och jag har stört mig på dom, men samtidigt haft kul åt dom.. just för att dom är så dumma! Så dom har verkligen inte förstört min dag, mer gjort min dag ännu bättre! Så idag känner jag mig glad, nästan löjligt glad! Men det känns skönt, för det var längesen jag kände den här glädjen nu, så nu känner jag att jag är påväg mot bättre tider. Ett nytt liv helt enkelt, bort med det gamla tråkiga och in med det nya! Jag hade så energi efter jobbet idag, så ja gick på en liten promenad. Man kan som sgat inte få nog av promenader i detta landksap. Jag har det bra här helt enkelt.. och jag trivs i den situationen jag är i just nu! För nu mår jag bra :)
 
En löjligt glad Sanna och mitt vackra hem
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0