Norge - born to die

Godmorgon vänner, eller morgon och morgon, förmiddag skulle jag väll säga! Känns som morgon för folk står och gör frukost här hemma.. själv har jag vart uppe sen halv 9. Hunnit med en skön promenad i regnet, favorit frukosten och en laddnind med mina fröknäcken. Som sagt så regnar det idag, så jag vet inte riktigt vart jag ska gå, allt blir så himla lerigt här när det regnar. Kvällen igår gick bra, vi hade endel att göra faktiskt så det var kul. Men inatt var en sån här knasig natt, då jag inte riktgt släppt jobbet, drömde bland annat att det hade vart kaos på jobbet, så jag skulle börja tidigare för att hjälpa till att städa så när jag vaknade så visste jag varken ut eller in. aningen panikslagen också då jag drömde att sällskapen jag hade igår gick till min chef och sa hur dålig jag var och att dom inte kunde fatta att hon anställt mig. Jag mår så dåligt av att höra sånt, även fast det bara är i mina drömmar. 
 
Jag har gått för mycket, mina skor har gått sönder :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0