Norge - what a feeling

Alltså OMG, jag bara älskar livet! Jag älskar att vara här och jag älskar den här naturen, den här platsen! Jag dör vilken känsla det är att gå upp till toppen å ett berg, och se sin lilla stad neranför en, rättare bestämt 1379 meter under en, och vetenskapen att man har gått med sina bara ben ända upp dit! Idag hade vi dock inte vädergudarna på vår sida. Det regnade som fan och blåste som fan, och det var så kallt. men det spelade ingen roll för det var så underbart ändå! Vi fick ändå lite solsken, och fick se regnbåge.. Jag gick nog med ett leende på läpparna hela turen. Nu är jag hemma, och ganska så mör i kroppen, kommer definetift sova gott inatt! Och somna med ett leende på läpparna, det kommer jag göra. Inte nog med min rush från toppturen. min kära familj kommer om enbart en vecka!! en vecka det är ju ingenting, som en fis i rymden.. eller som lilla jag uppe på bergstoppar!!:)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0