Norge - I need your love

Gormorgon! Herrejävlar vilken kväll vi hade på jobbet igår! Nu kan man verkligen känna av att högsäsongen är här!  Men det är så kul! Och ni kan ju gissa om kvällen går fort när man har mycket att göra hela tiden. Fint väder har vi haft också, igår så gav jag mig ut på en promenad innan jobbet, till örnesvingen, en av turist-utkiksplatserna här. Väldigt fint faktiskt, men alltför många turister! Jag gillar att gå på mina små turer där jag är själv, och kan hoppa omkring och ta kort som jag vill, det vill säga med självutlösare! haha
 
Idag jobbar jag hela dagen, sen är jag ledig i 2 dagar då min kära, efterlängtade och bästa familj kommer!! Hur glad är inte jag på en skala?? Men först en till promenad innan jobbet :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0