New york - jet jävla laggad

Godmorgon, jetlagd tjej hej! vaknade vid 5 tiden här och har iallafall lyckats slumpra till nu kl 6! Men nu känns det kört. Kl är ju vid kvart över 12 hemma så det är ju inte så konstigt, jag kan ju aldrig sova länge hemma och jag somnade så tidigt igår! Jag har fortfarande inte fattat att jag faktiskt befinner mig i New York, och att jag om några dagar kommr åka till hawaii, världens paradis! Jag saknar såklart min familj där hemma mycket och skulle hällst av allt viöja att dom var här med mig. Men jag ska försöka så gott jag kan att klara det här utan er, klippa av navelstränge så att säga... Nej nu ska jag försöka sova lite till, jag fattar inte hur alla andra kan ligga och sova, är inte dom jet lagda? nåväl, hoppas ni har haft / har en grym helg :)
 
En bild från igår då vi var ute påsegeltur, Jag och en av de andra svenska tjejerna, Emelie1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0