Norge - sista uke

Då har jag gått in på min sista vecka här i Norge, hur jag känner om det ska vi inte ens prata om. Jag kan själv inte sätta fingret på mina känslor och vet varken ut eller in längre. Ber också om ursäkt för att jag vart urusel på att uppdatera här på sistone, men jag känner att jag inte riktigt har nått att skriva om..förut var det kul att lägga in bilder och berätta om mina turer och så, men sen började jag jobba rätt mycket.. och nu när det börjat lugna ner sig så tillåter varken vädret eller min kropp dom turerna igen. Det känns som jag tappat min personlighet lite här i bloggen, och väljer då att inte skriva då jag inte har nått vettigt att skriva. Nu vill jag iallafall säga att jag saknar min familj jätte mycket, och jag längtar efter att få träffa dom igen, det är ett som är säkert. resten löser sig :)
 
Jag är iallafall glad över alla turer jag vart på, dom kommer jag leva länge på, och jag kommer definetift komma tillbaka hit och gå på mer turer!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0