Norge - happy food

 
Hur sugen blir man inte på att springa till affären och köpa all frukt man hittar och äta en frukost som dom här? Jag följer den här tjejen på instagram, och hon lägger bara ut massa smarriga recept som man inte skulle tacka nej till i första taget. Kolla in henne här vettja! Det här med fina uppläggningar på maten är viktigt från och till tycker jag. Ibland äter man faktiskt lika mycket med ögat!
 
På tal om något annat så är jag ledig idag, och har faktiskt haft en väldigt effektiv dag hittills, daglaga morgon promenaden, vart ute och sprungit och sen städat! Nu blir det nog en till promenad sen en lång och skön dusch så ja lägger mig ren och fräsh i min nybäddade säng inatt.. men först väntas skype date  med syrran! Åh vad jag saknar henne! Hoppas ni har en bra dag ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0