Norge - dille

Godkväll mina vänner, vilken toppen dag jag har haft faktiskt! Inte ofta jag säger så om lediga dagar.. om jag inte vart på topptur förståss. Men man kan faktiskt ha bra lediga dagar utan att ha planerat massa saker. Jag har tagit dagen lite som den kommit och gjort det jag kännt för, och självklart gjort sånt som behövdes också. Min dag har sett ut som så att jag vaknade, började tvätta på en gång, drack mitt kaffe gick ut och gick, styrka i vanlig ordning sen frukost och lite plock på rummet, ut och sprang, sen ännu mer styrka, ännu mer plock och städ, bakning av nyttiga mellanmåls kakor, provsmakning av kakorna, ut och gått igen och sen lång och skön dusch, mat till skypa date med syrran, skype med mamma och nu måste jag bara bädda sängen sen sova! Vilken dag va? Nu är jag taggad för en heldag jobb imorgon, ville bara visa min nya dille!! Banan med jordnötssmör, så gått! Eller vilket nötsmör som hellst egentligen.. om du inte provat.. PROVA!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0