Norge - appreciate what you have

Något som är väldigt viktigt här i livet är att lära sig uppskatta saker, det kan va små som stora saker. Men bara den lilla uppskattningen gör så mycket för dig. Igår kände jag verkligen av uppskattning på hög nivå. Min bra dag fortsatte bra hela dagen på jobbet. Jag hade så underbara gäster igår. Det är dagar som dom, som får mig att inse hur mycket jag faktiskt älskar mitt jobb. Jag får sån energi och glädje av sånna sällskap som jag hade igår. Så i det här fallet så uppskattar jag mitt jobb väldigt mycket. Och jag uppskattar att dom uppskattar mig. Jag tänkte dela med mig lite av andra saker jag uppskattar här också, och så borde alla tänka igenom vad dom uppskattar här i livet!
 
Jobb - som jag sa, jag älskar mitt jobb ( i det flesta av fallen ). Att få den här möjligheten att träffa så mycket människor dagligen är så bra, jag har fått många nya kontakter bara den här sommaren
 
Min familj - Det som toppar listan är ändå min familj, och mina nära och kära! Dom ger mig den mesta energin och jag skulle inte klara mig utan dom! 
 
Träning - såklart så är träning med på min uppskattningslista med, finns inget bättre än att träna, så därför uppskattar jag att min kropp och knopp är med mig där
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0