SVERIGE - home sweet home

Oj, hur sjukt såg inte den rubriken ut liksom? Kan inte fatta att jag är hemma igen, tillbaka till kalla sverige! Och då menar jag verkligen KALLA. Frös ju nästan arslet av mig när jag gick från bilen hem. Jag ber om ursäkt att jag inte uppdaterat dom senaste sagarna men som jag skrev så hade jag lite annat att göra, plus att jag inte hade internet på rummet. Men nu får ni ett livtecken från mig iallafall, och resan hem gick bra! Den var väldigt lång, har suttit i sammanlagt nästan 18 timmar på ett plan. Av nån anledning så har jag väldigt ont i kroppen, typ som träningsverk.. kan man få det av att sitta? Hur som hällst så roade jag mig med saker man kan roa sig med på ett plan.. kolla på film, lyssna på musik, pilla sig lite i naveln.. Haha nu ska ja iallafall sova, och vakna upp till en ny dag imorgon. Har föresten myst massa med mammsen och pappsen idag, så hur tråkigt det än kändes all lämna Hawaii så är det skönt att vara hemma ♥
 
bilder från sista kvällen med gänget.. kommer sakna er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0