Same bed, but it feels just a little bit bigger now

Hej, jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, men jag känner att vardagen kommit ifatt mig, och anledningen till att jag åkte hem tidigare. Jag vet inte varför men jag har kommit in i ett tillstånd där jag inte orkar göra nått, har vart så otrolgt kul att träffa alla vänner ihelgen men nu känns allt konstigt. Det är en liten förklaring varför jag inte skrivit så mycket här, och jag kommer nog inte skriva så mycket här om det häller. Jag kämpar på så gott jag kan, och skriver när jag känner att jag har nått att skriva. Missförstå mig inte jag är jätte glad att vara hemma, men av samma anledning att mina problem inte försvann bara för att jag åkte iväg, av samma anledning försvinner inte problemen av att åka hem häller. Hoppas ni förstår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0