Hawaii - rayban

Hej mina vänner idag, idag är dagen då jag blivit med ett par äkta Raybans! Har länge suktat efter sånna, men valt att köpa fake varianter istället, då jag hör sönder minst 2 par glajjor per år, men nu får jag helt enkelt se till att vara försiktg om dom! Får vi se hur det går.. folk säger att om man har dyra saker så blir man automatiskt försiktig, men den teorin funkar inte riktigt för mig då jag typ tappar min iphone i backen dagligen, tappat min mac dator i golvet 2 ggr på denna resa och så vidare.. Hur som hällst tycker jag iallafall att jag var värd dom då dagen idag inte riktigt blev som jag tänkt mig.. Den började faktiskt på sämsta tänkbara sätt, då jag fick besked om en sak som jag inte fick göra pga mitt tillstånd som gjorde mig grymt besviken! Men vädret har vart helt underbart idag så det fick mig att må bättre iallafall. Hela helgen har vat toppenfint väder och det syns på mig kan jag säga.. är lite röd idag faktiskt, men det är jag bara glad för för annars tycker jag att det inte har synts på mig alls att jag vart i solen. Nu kan jag faktiskt se skillnad! Jag och Ems var och åt middag idag på stranden, riktigt mysigt. Nu ska ja sova tidigt för imorgon ska vi til Pearl Harbor!! Coolt or what?? Eller föresten, jag vet inte.. som med allt annat så har jag inte sån stor koll vad det är förutom en hamn? haha
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammis

Tjena brunis!!!Nu kan du inte klaga på att du inte har fått någon färg =) =O....Ha så bra i morgon på hamnen det är säkert se värt....Kramizzzz

Svar: tack bästa mamma!! Men brunare kan jag bli ;) <3
Sanna Eriksson

2013-04-08 @ 16:32:58
Postat av: Sofia

Snygga glasögon😎👍

Svar: Tack!! jag är riktigt nöjd :D
Sanna Eriksson

2013-04-09 @ 15:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0