Hawaii - last day

Idag var våran sista dag på vårat lov! Nu har vi 5 veckor kvar i skolan bara. Sen några dagar ledigt sen kommer jag hem, sjukt att imorogn ( för er idag ) är der redan april vilket betyder att det snart är maj och då kommer jag hem. tiden går så sjukt fort, jag har redan vart här på hawaii en månad liksom! Idag så har det vart superfint väder, och jag har legat vid poolen och solat, sen gått till parken och umgåtts med hela gänget, alla har kommit tillbaka från deras resor nu så nu är vi alla samlade igen. Sen så har jag vart ute och gått en liten promenad och nu ska ja snart sova så jag är pigg och glad i skolan imorgon. Hela nästa vecka är det sagt att det ska bli kanon fint väder, så jag hoppas det stämmer! sola sola sola :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0