Hawaii - burned

Aloha! Idag har solen tagit kan jag lova, känner att jag inte hade behövt så mycket olja idag kanske, och använt lite mer solskyddsfaktor faktiskt! Men ähh fan go big or go home! Röd är också en färg faktikst :) Dagen idag bjöd iallafall på bra väder hela förmiddagen. Så jag tiibringade dom timmarna på stranden, sen började molnen komma och då bytte ja om och gick ut och gick istället.. Nu på kvällen så åt jag sushi, my god så gott det är, sen fick jag runt massa i affärer. Nu är det strax dags att sova, och hoppas på en dag med sol imorgon också, så ryggen får lite färg också! Hoppas allt är bra med er hemma <3
 

Kommentarer
Postat av: Mame

Hoppas att du åt allt =) Kramizzz

2013-04-13 @ 19:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0