Hawaii - boat tour

Hej bloggisen! Idag har vart en himla bra dag faktiskt!! Efter skolan så åkte vi på en båttur, och den var så himla härlig! Jag älskar verkligen att åka båt och trivs som fisken i vattnet på den. Så det var himla kul faktiskt, och vacker!! Gud vad hawaii är vacker må jag säga! Nu på kvällen så var jag och mina svenska flickor ute och åt på cheesecake factory! Yummie yummie in my tommie! Jag har fortfarande inte fattat att jag är här på hawaii faktiskt, man kollar igenom bilderna man tagit under dan och tänker att det där är inte jag. Jag bara älskar Hawaii, men jag börjar längta efter er därhemma med! Men imorgon så har jag exakt en månad kvar i detta paradis!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0