You go talk to your friends talk To my friends talk to me

Godkväll! har lite egentid i soffan med mitt favorit te och datorn.. Ibland är det viktigt att bara försöka ta det lugnt, andas ut och tänka igenom saker, jag är inte speciellt bra på det! Och kan inte säga att det här känns skönt på nått sätt, men jag måste träna på det. Jag ska inte behöva känna panik när jag för en gång skull får sluta tidigt, vilket jag i dagsläget gör.. jag behöver stanna upp, och koppla av, och tillåta mig att bara vara! Även fast jag personligen rensar tankarna bäst på promenader. Men det här är viktigt, jag Sanna Eriksson ska nu börja tillbringa mer tid i soffan.. i min ensamhet och och bara vara!
 
Jag kom då precis hem från jobbet, har gått bra att jobba! Kul och vi hade endel att göra. Jobbar imorgon kväll med sen på söndag så har vi personalfest hela dagen! Wohoo ska bli kul..
 
PS. i detta skrivande nu så började dom smälla fyverkirier precis utanför mig, ja men de är ju himla lätt att sitta och försöka koppla av då.. Smäller som fan gör det känns som dom är i lägenheten fan!! DS
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0