Yeah I stopped using my head, using my head let it all go

Vilken härlig dag, lalalala lala ( tänk prippsblå reklam ) Dagen börjades med frukost, som vanligt sen en liten promenad i det underbart vackra väder vi fick idag. Tacktacktack, välbehövligt huh?? Sedan mötte jag upp mamma och fia på stan och kära mami bjöd på lunch, tacktacktack!!! Satte förövrigt vatten i fel strupe när vi åt och höll på att dö lite där ett tag, ok så ialla var det inte men hemskt att sätta i ihalsen, och kroppen får för sig att stänga luftrören och skit, haha.. sen gjorde jag småärenden handlade och så, och innan jag började jobba hade jag tid över så jag satte mig på balkongen och läste. Åhh jag vill bara utomlands nu och plöja igenom massa böcker i solen.. jag älskar sol och jag älskar böcker! Något annat jag älskar är att sova och det ska jag göra nu, för jag är ap trött. Godnattt på er:)
 

Underbar me-time ute i solen!! bästa boken btw.. får inte nog av den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0