Summer's in the air and baby, Heaven's in your eyes.

Åh vet ni vad jag har gjort idag? VET NI?? ok.. jag kan berätta, ja har TRÄNAT!!
I'm back!! Efter typ 4 veckors vila. Jag är äntligen såpass frisk så ja kände mig redo för att låta kroppen jobba lite, och gud så härligt det var! Och vad jag mår bra nu! Har parkerat mig i soffan efter att ha duschat och fått i mig lite mat. Sitter och dricker te i pyjamas och har en helt underbar känsla i kroppen, en känsla jag inte känt på länge, känslan av att man känner att kroppen har jobbat, slitit och svettats, känslan av att jag vet att jag kommer ha sån jävla träningsverk imorgon, och känslan av att jag är igång igen. pepp pepp! nu ska ja sitta och dricka lite mer te sen lägga mig tidigt och läsa... Godnatt 
 


Välkomnar mig själv tillbaka till träningen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0