So turn up the love

Godmorgon! Har precis fått i mig lite frukost och ska snart fixa ordning mig för jobbet, blev mycket jobb denna vecka, vilket alla som känner mig vet att jag tycker det är SKÖNT! Det ända som hamna på sidan då denna vecka var min träning som jag äntligen kommit igång med med ihelgen ska ja hinna träna igen, och dessutom är jag ju ute på mina morgonpromenader varje morgon, det räcker för mig just nu det med, det är både skönt och avkopplande! Haha när folk frågar mig på jobbet varför jag är så glad, för det märks på mig när jag är sådär löjligt glad ni vet, och jag svarar TRÄNING!! Dom flesta tror att jag träffat nån kille och att det är pga av kärlek jag är så glad.. och ja på sett och vis så är det ju kärlek till träning!
 
HA EN FIN DAG ALLESAMMANS!:)
 
Riktigt härligt ute imorse, solen värmde men ändå den kalla friska luften.. måste snart ta att införskaffa mig ett par vantar!!

Kommentarer
Postat av: elin

Låter härligt!:)

Svar: super härligt :)
Sanna Eriksson

2012-09-21 @ 12:07:14
URL: http://www.beriz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0